מדריכי פילאטיס

שיטת פילאטיס, הקרויה על שמו של מייסד השיטה ג'וזף פילאטיס, היא טכניקה ייחודית המשלבת באופן הרמוני בין תרגול פיזי לבין פיתוח מודעות, ריכוז, שליטה ודיוק שהם מעקרונות שיטת פילאטיס.הקפדה על נשימה נכונה, יציבה ודיוק הם חלק מהותי מהתרגול המוביל לשיפור באיכות התנועה ובהפגת מתח נפשי.
 
ראש תחום בוינגייט : דנה רחלין 
אודות הקורס

שיטת פילאטיס, הקרויה על שמו של מייסד השיטה ג'וזף פילאטיס, היא טכניקה ייחודית המשלבת באופן הרמוני בין תרגול פיזי לבין פיתוח מודעות, ריכוז, שליטה ודיוק שהם מעקרונות שיטת פילאטיס.הקפדה על נשימה נכונה, יציבה ודיוק הם חלק מהותי מהתרגול המוביל לשיפור באיכות התנועה ובהפגת מתח נפשי.
חיזוק מרכז הגוף (הליבה), הגמשת עמוד השדרה, הגדלת טווחי תנועה במפרקים השונים, שיפור היציבה, פיתוח מודעות תנועתית- הם כולם חלק בלתי נפרד מהשיטה הפופולרית הזו, שנותנת מענה לאוכלוסיה מגוונת של מתאמנים כגון ספורטאים, רקדנים, הגיל השלישי, נשים בהריון ואחרי לידה ועוד. 

מטרות הקורס

1. להקנות ידע על שיטת פילאטיס ועל עקרונות השיטה.

2. להקנות ידע על פילוסופיית הפילאטיס ועל קורות חייו של פילאטיס ומשנתו.

3. להקנות ידע על צרכים ספציפיים של אוכלוסיות מיוחדות (היריון, אוסטיאופורוזיס, ליקויי יציבה,  פתולוגיות) והתאמת הרפרטואר לצרכים אלו. 

4. עקרונות לתכנון שיעורים מדורגים המותאמים לצרכים אינדיבידואליים וקבוצתיים.

5. יחסי מורה-תלמיד, אתיקה מקצועית.

 

תוכנית הלימודים
תוכנית הלימודים בת  183  שעות סה"כ + עזרה ראשונה 28 שעות
29 מפגשים, יום בשבוע

לתוכנית המפורטת, לחץ להורדה 

 

הסמכה
 לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודת "מדריך פילאטיס מזרן" מטעם בית הספר למאמנים ולמדריכים, מכון וינגייט.
 *קורס עזרה ראשונה ניתן חינם כשירות לתלמיד, על-פי תאריכים שייקבעו על-ידי בית-הספר.

תנאי הקבלה
 1. ניסיון בתרגול פילאטיס וראיון אישי.
 2. ניסיון במחול, בתנועה או בכל ספורט אחר - ייבחן לגופו במבחני הקבלה.